Як можна сплатити замовлення?

– Оплата замовлення на сайті
При оформленні замовлення необхідно вибрати спосіб оплати.
Компанія FARFI пропонує 3 методи оплати придбаного товару :

  • післяплатою, при отриманні у відділенні “Нової пошти”;
  • онлайн, за допомогою платіжної системи LiqPay.

Уточнюємо: якщо Вам зручно отримати товар післяплатою, треба сплатити комісію у розмірі 20 грн, за грошовий переказ і додати в загальну суму замовлення 2%. Це відбувається згідно з вимогами транспортної компанії “Нова пошта”.

Куди здійснюється доставка?

Інтернет-магазин FARFI виконує доставку одягу по усій Україні і світу, окрім Росії і Білорусі. Доставка і оплата – Україна

Доставка:

– Нова Пошта
Отримати замовлення Ви можете у будь-якому найближчому відділенні транспортної компанії Нова пошта або замовити кур’єрську доставку за вказаною Вами адресою. Цей вид доставки оплачується по тарифах Нової пошти.
Якщо Ви вибрали сплатити замовлення за допомогою післяплати, з Вас буде узята комісія у розмірі 20 грн, що стягується за грошовий переказ, а також 2% загальної суми замовлення.(Тарифи нової пошти)
Середній термін доставки посилки по Україні – 1-3 дні.
Детальнішу інформацію Ви можете уточнити у нашого менеджера.

Міжнародна доставка і оплата:

Ви можете замовити одяг у будь-яку точку світу. Доставка здійснюється за допомогою транспортної компанії “Укрпошта”. Ця послуга оплачується відразу і коштує 550 грн.
Середній термін доставки триває 10-28 днів.
Оплата замовлення здійснюється через сервіси:

– Visa/Mastercard (Liqpay)
Просимо враховувати, що при міжнародній доставці діє митний збір, який в кожній країні має різну ціну. Ця сума не входить у вартість товару і може бути списана при надходженні посилки до вашої країни.
Детальнішу інформацію Ви можете уточнити у нашого менеджера.

ПРАВИЛА ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ

Якщо з яких-небудь причин Вам не підійшло замовлення, Ви можете повернути купівлю протягом 14 календарних днів з дня отримання товару, за умови, якщо:

  • товар не був у використанні/вживанні;
  • збережений товарний вид, споживчі властивості, ярлики.

Щоб повернути товар:

Повідомте нас про бажання оформити повернення
Instagram, telegram, viber або по номеру 0 (95) 566 41 38
Відправте товар за адресою вказаному в транспортній накладній або уточніть у менеджера усі дані;
Повідомте реквізити карти для повернення суми;
Термін повернення грошових коштів – до 10 календарних днів з дати надходження поверненого товару.

Щоб обміняти товар:

Відправте товар за адресою вказаному в транспортній накладній або уточніть у менеджера усі дані;
Повідомте нам модель і розмір на який хочете здійснити обмін
Комплектація замовлення на обмін здійснюється після отримання повернення від Вас.

У разі, якщо Вам прийшла не та модель (розмір, колір), який Ви замовили, ми оплачуємо витрати за пересилку повернення. Якщо розмір на товарі вказаний виробником такий, як Ви замовили, але товар не підійшов – пересилку повернення покупець оплачує сам.